دغدغه اصلی کسب و کارها  همیشه این است که مشتری را از خود راضی نگه دارند. این امر، مستم ارائه‎ خدمات و پشتیبانی مداوم و مستمر است. در این جا منظور از ارائه‎ خدمات مستمر این است که در صورت وم و نیاز مشتری، انتظارات او را به بهترین شکل برآورده نمائید. امروزه، مشتریان از برندها توقع دارند که از طریق کانال ‎های ارتباطی متنوعی همواره در دسترس بوده و رفتاری مسئولانه داشته باشند. مشتریان امروزی در مقابل سازمان‎ هایی که انتظارات آن‎ ها را برآورده نمی ‎کنند، شکیبایی به خرج نخواهند داد و سریعاً آنها را ترک می کنند. 

واقعیت این است که میزان رضایت و مشارکت کارمندان در انجام وظایف، با تلاش آن ‎ها برای برآورده ساختن نیازها و خواسته‎ های مشتریان به بهترین نحو، رابطه‎ ای مستقیم دارد. واضح است که برآورده کردن نیازهای مشتریان و رفع مشکلات آن‎ ها به رضایت مشتری خواهد انجامید.

 

برای بهبود سطح رضایت مشتری، لازم است تا به آن ‎ها کمک کنید تا به نیازها و خواسته ‎های خود دست یابند. مهم‎تر این که، باید بازخوردهای آن ‎ها را جدی گرفته و بر همین اساس، اقدامات لازم را انجام دهید. 


cx survey

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فعالیت های شورای دانش آموزی پروین اعتصامی Teb Med Tourism Co بیمه سامان متین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. HTTF CLUB وبلاگ شورای دانش آموزی متوسطه دوم فرزانگان شهرکرد مرجع keyfa ❤دورهمی❤ آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری توریستی نقطه خط | عکس نوشته